’Oyunlaştırılmış Dersler ve Okulda Mutlu Bir Ortam ‘’adlı eTwinning
Projesi, oyunlaştırmayı eğitimde derslere dahil ederek, olumlu ve işbirlikçi bir atmosfer yaratarak öğrenme deneyimini dönüştürmeyi amaçlıyor. Temel hedefler arasında öğrenci katılımının arttırılması, uluslararası işbirliği yoluyla kültürler arası anlayışın teşvik edilmesi ve etkileşimli zorluklar yoluyla becerilerin geliştirilmesi yer almaktadır. Proje aynı zamanda destekleyici bir çevrimiçi topluluk oluşturmayı, öğretmenlerin mesleki gelişimini teşvik etmeyi ve başarıları kutlamayı, katılımcılar için genel olarak zenginleştirici ve eğlenceli bir eğitim ortamına katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. Aynı zamanda Vakfıkebir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi eTwinning projesi kurucu ortağımızın 2021-2-AT01-KA210-SCH-000050174 sayılı 'Oyunlaştırılmış dersler ve okulda mutlu atmosfer' adlı Erasmus+ Projesinin yaygınlaştırılmasını ve desteklenmesini amaçlamaktadır.
Gamified Courses and Happy Atmosphere at School
The project aims to transform the learning experience by incorporating gamification into educational courses, fostering a positive and collaborative atmosphere. Key goals include enhancing student engagement, promoting cross-cultural understanding through international collaboration, and developing skills through interactive challenges. The project also seeks to create a supportive online community, encourage teachers' professinal development, and celebrate achievements, contributing to an overall enriching and enjoyable educational environment for participants. It also aims to disseminate and support the Erasmus+ Project named ‘Gamified courses and happy atmosphere at school", No. 2021-2-AT01-KA210-SCH-000050174.
Beğen |
9 kişi beğendi